+ 32 11 96 09 76

Een beheerderspakket voor ieders budget

Plus

60% van serverkost / maand

  • Wekelijkse updates
  • Noodpatches
  • 24/7 hardware monitoring
  • 24/7 proactieve monitoring
  • Niet-kritische ondersteuning
  • Maandag t.e.m. vrijdag
  • Van 9.00 u. tot 17.00 u.
  • Reactietijd
    Bij niet-kritische incidenten
  • Binnen kantooruren: 4 uur
  • Buiten kantooruren: nvt
  • kritische ondersteuning
  • Maandag t.e.m. zondag
  • Van 0.00 u. tot 0.00 u.
  • Reactietijd
    Bij kritische incidenten
  • Binnen kantooruren: 1 uur
  • Buiten kantooruren: 2 uur

Starter

0 altijd inbegrepen

  • Wekelijkse updates
  • Noodpatches
  • 24/7 hardware monitoring
  • 24/7 proactieve monitoring
  • Niet-kritische ondersteuning
  • Maandag t.e.m. vrijdag
  • Van 9.00 u. tot 17.00 u.
  • Reactietijd
    Bij niet-kritische incidenten
  • Binnen kantooruren: 8 uur
  • Buiten kantooruren: nvt
  • kritische ondersteuning
  • Maandag t.e.m. vrijdag
  • Van 9.00 u. tot 17.00 u.
  • Reactietijd
    Bij kritische incidenten
  • Binnen kantooruren: 4 uur
  • Buiten kantooruren: nvt

Problemen snel en efficiënt opgelost

Door een gegarandeerde reactietijd af te spreken voor kritische incidenten, zowel tijdens als buiten de kantooruren, kan je je bedrijf met een gerust hart runnen. Wij zorgen ervoor dat je serverproblemen altijd snel en efficiënt worden opgelost. We nemen deze problemen vaak preventief aan en zijn altijd proactief in onze aanpak.

Eenvoudig ondersteuning aanvragen

Ondersteuning aanvragen kan via e-mail op of telefonisch op +32 11 96 09 76. Buiten kantooruren is telefonische aanvraag verplicht. Voor ondersteuning buiten SLA-uren wordt het geldende uurtarief aangerekend.

Kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd Belgische feestdagen, van 9.00 uur tot 17.00 uur.

Wat omvat het beheer precies?

Installatie en onderhoud

Wij installeren en onderhouden je app-server

We maken je server startklaar, inclusief de gekozen applicatie. Zo kan je direct aan de slag. Wekelijks installeren we alle updates van zowel het besturingssysteem als van de applicatie.

Ingrijpen bij storingen

Geraakt je app-server om welke reden dan ook onbereikbaar? Dan gaan we aan de slag om dat op te lossen. Heb je een dedicated server, dan vervangen we uiteraard ook de hardware als deze faalt.

kritische incidenten
Monitoring 24/7

24/7 monitoring van je server

We monitoren 24/7 je server. Daarbij checken we onder andere de hardware aspecten zoals CPU, geheugen, load en beschikbare opslagruimte. We houden ook een oogje in het zeil of alle services en applicaties draaien en bereikbaar zijn. Doet er zich een probleem voor? Dan grijpen we in.

Wij helpen je graag!

We helpen je graag bij vragen over de applicatie, voeren gewenste aanpassingen aan de configuratie uit, zoeken mee naar oplossingen voor gemelde problemen en installeren extra software en extensies.

Vragen tijdens ondersteuningsuren

Veelgestelde vragen

Dat is niet nodig, want wij beheren de server voor jou. Updates nemen wij voor onze rekening en storingen handelen wij af. In je applicatie ben je uiteraard volledig vrij om deze volledig naar jouw hand in te richten.

Onder 'kritische incidenten' worden alle technische zaken verstaan die van doorslaggevend belang zijn voor het goed functioneren van de server. Onder andere:

  • Storing van de server
  • Storing van de DNS
  • Storing op netwerkniveau
  • Hulp bij herstellen van een back-up
  • Algemene onbereikbaarheid van de applicatie
  • Malware uitbraak

Onder 'niet-kritische incidenten' worden alle functionele vragen verstaan die niet van doorslaggevend belang zijn voor het algemeen goed functioneren van de server. Onder andere:

  • Instellen van e-mail
  • Inhoudelijke vragen over de applicatie
  • Inloggegevens herstellen
  • Applicatie verhuizen

Updates van het besturingssysteem installeren we steeds op maandagochtend tussen 5.00 uur en 6.00 uur. Omwille van stabiliteits- en veiligheidsredenen installeren we wekelijks alle beschikbare updates.

Updates van de gehoste applicatie installeren we op maandagochtend tussen 6.00 uur en 8.00 uur. De gehoste applicatie is hierdoor meestal ongeveer 10 minuten niet beschikbaar. Uiteraard is niet iedere week een update van een applicatie beschikbaar. We brengen je een week op voorhand op de hoogte als we een update installeren.

Wanneer een update wordt uitgebracht voor een veiligheidsprobleem met een CVSS 3 score van 7.0 - 8.9, dan evalueren we of het nodig is om deze update buiten het wekelijks onderhoudsvenster te installeren. Wanneer het probleem een CVSS score van 9.0 - 10.0 krijgt, dan wordt het wekelijks onderhoudsvenster niet afgewacht en wordt deze update zo spoedig mogelijk geïnstalleerd.

Tip: abonneer je op https://status.nexxwave.be om de status van onze diensten te volgen. Geplande applicatie updates worden hier ook op gepost.

Dat is standaard niet voorzien in het beheer. Maar neem gerust even contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden of we brengen je in contact met een webbureau.

Iedere nacht tussen 0.00 uur en 5.00 uur wordt een back-up van je app-server gemaakt. Van iedere app-server maken we een back-up die in een extern datacentrum bewaard wordt.

Wil je back-ups voor alle gemoedsrust op nog een extra locatie bewaren? Dan kunnen we dit altijd voorzien. Neem contact met ons op om dit te bespreken.

Daar kunnen we je zeker bij helpen. Neem contact met ons op om dit te bespreken.

Dat is mogelijk. Neem contact met ons op om je noden te bespreken.

Het laatste uit onze blog