+ 32 11 96 09 76

Een beheerderspakket voor ieders budget

Plus

159 / maand

  • Installatie van je server & applicatie
  • Wekelijkse updates
  • Emergency patching
  • 24/7 hardware monitoring
  • 24/7 proactieve monitoring
  • Dagelijkse back-up service
  • Ondersteuning Ma-Zo 24u/24u

Starter

0 altijd inbegrepen

  • Installatie van je server & applicatie
  • Wekelijkse updates
  • Emergency patching
  • 24/7 hardware monitoring
  • 24/7 proactieve monitoring
  • Dagelijkse back-up service
  • Ondersteuning Ma-Vr 9-17u

Service Level Agreement

Reactietijden

Probleem Prioriteit Binnen kantooruren Buiten kantooruren
Applicatie niet beschikbaar Urgent Binnen 1 uur Binnen 2 uur
Aanzienlijke verslechtering van de applicatie Hoog Binnen 2 uur Binnen 2 uur
Beperkte degradatie van de applicatie Normaal Binnen 8 uur Binnen 12 uur
Kleine verslechtering van de applicatie Laag Binnen 24 uur Binnen 24 uur

Ondersteuning aanvragen

Tickets met een prioriteit 'normaal' en 'laag' moeten voor 15.00 uur worden aangemeld.

Ondersteuning moet via e-mail op of telefonisch op +32 11 96 09 76 aangevraagd worden. Ondersteuning buiten de kantooruren moet steeds telefonisch aangevraagd worden. Als je ondersteuning wenst buiten de uren die door zijn SLA gedekt worden, dan wordt het dan geldende uurtarief plus opstartkosten van € 150 aangerekend.

Kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd Belgische feestdagen, van 09.00 uur tot 17.00 uur.

Wat omvat het beheer precies?

Installatie en onderhoud

Wij installeren en onderhouden je app-server

We maken je server startklaar, inclusief de gekozen applicatie. Zo kan je direct aan de slag. Wekelijks installeren we alle updates van zowel het besturingssysteem als van de applicatie.

24/7 ingrijpen bij storingen

Geraakt je app-server om welke reden dan ook onbereikbaar? Dan gaan we aan de slag om dat op te lossen. Heb je een dedicated server, dan vervangen we uiteraard ook de hardware als deze faalt.

Storingen 24/7
Monitoring 24/7

24/7 monitoring van je server

We monitoren 24/7 je server. Daarbij checken we onder andere de hardware aspecten zoals CPU, geheugen, load en beschikbare opslagruimte. We houden ook een oogje in het zeil of alle services en applicaties draaien en bereikbaar zijn. Doet er zich een probleem voor? Dan grijpen we in.

Wij helpen je graag!

Bij ieder beheerderspakket beschik je over een bepaalde SLA reactietijd. We helpen je graag bij vragen over de applicatie, voeren gewenste aanpassingen aan de configuratie uit, zoeken mee naar oplossingen voor gemelde problemen en installeren extra software en extensies.

Vragen tijdens ondersteuningsuren

Veelgestelde vragen

Dat is niet nodig, want wij beheren de server voor jou. Updates nemen wij voor onze rekening en storingen handelen wij af. In je applicatie ben je uiteraard volledig vrij om deze volledig naar jouw hand in te richten.

Updates van het besturingssysteem installeren we steeds op maandagochtend tussen 05:00u en 06:00u. Omwille van stabiliteits- en veiligheidsredenen installeren we wekelijks alle beschikbare updates.

Updates van de gehoste applicatie installeren we op maandagochtend tussen 06:00u en 08:00u. De gehoste applicatie is hierdoor meestal ongeveer 10 minuten niet beschikbaar. Uiteraard is niet iedere week een update van een applicatie beschikbaar. We brengen je een week op voorhand op de hoogte als we een update installeren.

Wanneer een update wordt uitgebracht voor een veiligheidsprobleem met een CVSS 3 score van 7.0 - 8.9, dan evalueren we of het nodig is om deze update buiten het wekelijks onderhoudsvenster te installeren. Wanneer het probleem een CVSS score van 9.0 - 10.0 krijgt, dan wordt het wekelijks onderhoudsvenster niet afgewacht en wordt deze update zo spoedig mogelijk geïnstalleerd.

Tip: abonneer je op https://status.nexxwave.be om de status van onze diensten te volgen. Geplande applicatie updates worden hier ook op gepost.

Dat is standaard niet voorzien in het beheer. Maar neem gerust even contact met ons op en we bespreken de mogelijkheden of we brengen je in contact met een webbureau.

Iedere nacht tussen 00:00u en 05:00u wordt een back-up van je app-server gemaakt. Van iedere app-server maken we een back-up die in een extern datacentrum bewaard wordt.

Wil je back-ups voor alle gemoedsrust op nog een extra locatie bewaren? Dan kunnen we dit altijd voorzien. Neem contact met ons op om dit te bespreken.

Daar kunnen we je zeker bij helpen. Neem contact met ons op om dit te bespreken.

Dat is mogelijk. Neem contact met ons op om je noden te bespreken.

Het laatste uit onze blog