Een beheerderspakket voor ieders budget
Plus
€159 / maand
- Installatie van je server & applicatie
- Wekelijkse updates
- Emergency patching
- 24/7 hardware monitoring
- 24/7 proactieve monitoring
- Dagelijkse back-up service
- Ondersteuning Ma-Zo 24u/24u
Standard
€59 / maand
- Installatie van je server & applicatie
- Wekelijkse updates
- Emergency patching
- 24/7 hardware monitoring
- 24/7 proactieve monitoring
- Dagelijkse back-up service
- Ondersteuning Ma-Za 6-21u
Starter
€0 altijd inbegrepen
- Installatie van je server & applicatie
- Wekelijkse updates
- Emergency patching
- 24/7 hardware monitoring
- 24/7 proactieve monitoring
- Dagelijkse back-up service
- Ondersteuning Ma-Vr 9-17u
Service Level Agreement
Reactietijden
Probleem | Prioriteit | Binnen kantooruren | Buiten kantooruren |
---|---|---|---|
Applicatie niet beschikbaar | Urgent | Binnen 1 uur | Binnen 2 uur |
Aanzienlijke verslechtering van de applicatie | Hoog | Binnen 2 uur | Binnen 2 uur |
Beperkte degradatie van de applicatie | Normaal | Binnen 8 uur | Binnen 12 uur |
Kleine verslechtering van de applicatie | Laag | Binnen 24 uur | Binnen 24 uur |
Ondersteuning aanvragen
Tickets met een prioriteit 'normaal' en 'laag' moeten voor 15.00 uur worden aangemeld.
Ondersteuning moet via e-mail op of telefonisch op +32 11 96 09 76 aangevraagd worden. Ondersteuning buiten de kantooruren moet steeds telefonisch aangevraagd worden. Als je ondersteuning wenst buiten de uren die door zijn SLA gedekt worden, dan wordt het dan geldende uurtarief plus opstartkosten van € 150 aangerekend.
Kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag, uitgezonderd Belgische feestdagen, van 09.00 uur tot 17.00 uur.
Wat omvat het beheer precies?
Wij installeren en onderhouden je app-server
We maken je server startklaar, inclusief de gekozen applicatie. Zo kan je direct aan de slag. Wekelijks installeren we alle updates van zowel het besturingssysteem als van de applicatie.
24/7 ingrijpen bij storingen
Geraakt je app-server om welke reden dan ook onbereikbaar? Dan gaan we aan de slag om dat op te lossen. Heb je een dedicated server, dan vervangen we uiteraard ook de hardware als deze faalt.
24/7 monitoring van je server
We monitoren 24/7 je server. Daarbij checken we onder andere de hardware aspecten zoals CPU, geheugen, load en beschikbare opslagruimte. We houden ook een oogje in het zeil of alle services en applicaties draaien en bereikbaar zijn. Doet er zich een probleem voor? Dan grijpen we in.
Wij helpen je graag!
Bij ieder beheerderspakket beschik je over een bepaalde SLA reactietijd. We helpen je graag bij vragen over de applicatie, voeren gewenste aanpassingen aan de configuratie uit, zoeken mee naar oplossingen voor gemelde problemen en installeren extra software en extensies.
Aan de slag
Ontdek onze beheerde applicatiesVeelgestelde vragen
Updates van het besturingssysteem installeren we steeds op maandagochtend tussen 05:00u en 06:00u. Omwille van stabiliteits- en veiligheidsredenen installeren we wekelijks alle beschikbare updates.
Updates van de gehoste applicatie installeren we op maandagochtend tussen 06:00u en 08:00u. De gehoste applicatie is hierdoor meestal ongeveer 10 minuten niet beschikbaar. Uiteraard is niet iedere week een update van een applicatie beschikbaar. We brengen je een week op voorhand op de hoogte als we een update installeren.
Wanneer een update wordt uitgebracht voor een veiligheidsprobleem met een CVSS 3 score van 7.0 - 8.9, dan evalueren we of het nodig is om deze update buiten het wekelijks onderhoudsvenster te installeren. Wanneer het probleem een CVSS score van 9.0 - 10.0 krijgt, dan wordt het wekelijks onderhoudsvenster niet afgewacht en wordt deze update zo spoedig mogelijk geïnstalleerd.
Tip: abonneer je op https://status.nexxwave.be om de status van onze diensten te volgen. Geplande applicatie updates worden hier ook op gepost.
Iedere nacht tussen 00:00u en 05:00u wordt een back-up van je app-server gemaakt. Van iedere app-server maken we een back-up die in een extern datacentrum bewaard wordt.
Wil je back-ups voor alle gemoedsrust op nog een extra locatie bewaren? Dan kunnen we dit altijd voorzien. Neem contact met ons op om dit te bespreken.
Daar kunnen we je zeker bij helpen. Neem contact met ons op om dit te bespreken.