+32 (0)11 - 96 09 76

Een beheerdersniveau voor ieders budget

Ultimate

139 / maand

  • Installatie van je server
  • Wekelijkse updates
  • 24/7 hardware monitoring
  • 24/7 proactieve monitoring
  • 24/7 applicatie monitoring
  • Dagelijkse back-ups
  • 2 uur ondersteuning per maand
  • Ondersteuning Ma-Za 8-20u
  • 6u reactietijd voor ondersteuning
  • Storingen 24/7
  • 6u reactietijd voor storingen

Meer info

Plus

59 / maand

  • Installatie van je server
  • Wekelijkse updates
  • 24/7 hardware monitoring
  • 24/7 proactieve monitoring
  • 24/7 applicatie monitoring
  • Dagelijkse back-ups
  • 1 uur ondersteuning per maand
  • Ondersteuning Ma-Vr 8-20u
  • 8u reactietijd voor ondersteuning
  • Storingen 24/7
  • 8u reactietijd voor storingen

Meer info

Standard

altijd inbegrepen

  • Installatie van je server
  • Wekelijkse updates
  • 24/7 hardware monitoring
  • 24/7 proactieve monitoring
  • 24/7 applicatie monitoring
  • Dagelijkse back-ups
  • 30 min. ondersteuning per maand
  • Ondersteuning Ma-Vr 9-17u
  • 10u reactietijd voor ondersteuning
  • Storingen 24/7
  • 10u reactietijd voor storingen

Meer info

Wat omvat het beheer precies?

Wij installeren en onderhouden je server

We maken je server startklaar, met het Plesk controlepaneel of met de gewenste applicatie. Eens je server operationeel is, installeren we wekelijks alle beschikbare updates. Dat doen we steeds op maandagochtend tussen 05:00u en 06:00u. We nemen dagelijks een back-up van je server tussen 00:00u en 00:05u. Zien we best-practice configuratiewijzingen? Dan laten we je dat weten.

Wanneer een update wordt uitgebracht voor een veiligheidsprobleem met een CVSS 3 score van 7.0 - 8.9, dan evalueren we of het nodig is om deze update buiten het wekelijks onderhoudsvenster te installeren. Wanneer het probleem een CVSS score van 9.0 - 10.0 krijgt, dan wordt het wekelijks onderhoudsvenster niet afgewacht en wordt deze update zo spoedig mogelijk geïnstalleerd.

Storingen 24/7

Geraakt je server om welke reden dan ook onbereikbaar of werkt je applicatie niet meer naar behoren? Dan gaan we aan de slag om dat op te lossen. Heb je een dedicated server, dan vervangen we uiteraard ook de hardware als deze faalt.

Monitorig 24/7

We monitoren 24/7 je server. Daarbij checken we onder andere de hardware aspecten zoals CPU, geheugen, load en beschikbare opslagruimte. We houden ook een oogje in het zeil of alle services en applicaties draaien en bereikbaar zijn. Doet er zich een probleem voor? Dan grijpen we in.

Vragen tijdens ondersteuningsuren

Bij ieder beheerdersniveau beschik je over een bepaalde ondersteuningstijd. We helpen je bij vragen of gewenste aanpassingen van configuraties of nieuwe installaties van bepaalde software. Inhoudelijke vragen over je applicatie mag je ons ook stellen, we proberen te helpen in zoverre dat we kunnen.

Veelgestelde vragen